E1 Autoservis je uživatelská nadstavba vytvořená pro české i slovenské licence POHODA E1, které obsahují skladovou evidenci a je určena k detailnější oborové evidenci servisních zakázek vozidel.
Vedení a správa klasického autoservisu sice není tolik odlišná od běžných evidenčních agend, ale v případě servisů a opravy aut existují určité další specifické požadavky, na které v této úpravě pamatujeme. Nepotřebujete dva, nebo tři programy, pracujte pouze v jednom.
Možnost evidence rozsáhlé databáze vozidel vedených v servise. Jejich rychlé vyhledání pomocí jedinečné SPZ nebo VIN kódu. Možnost třídění dle provozovatele, typu, výrobce, roku výroby a podobně.
Velký počet předvolených uživatelských seznamů, které umožňují výběr informací a tím i rychlý zápis vozidla zařazovaného do evidence.
Plánovaní servisu dle budoucího data, nebo počtu kilometrů, možnost zaznamenat budoucí STK a dle tohoto údaje vozidla třídit a poslat tak například zákazníkovi výzvu k přípravě na provedení STK
Přenos vozidla do servisní agendy zapsáním SPZ nebo VIN kódů. Po uložení přenos všech zásadních dat do okna servisu a do tiskových sestav.
Zanesení konkrétních údajů při převzetí vozidla do servisní péče. Volitelně lze zadat i číslo pojistné události, které se následně může přenášet do účetních dokladů.
Přepracované tiskové sestavy speciálně pro účely vedení autoservisu.
Využít lze i tisk kompletní historie servisu u vybraného vozidla.
POTVRZENÍ PŘIJETÍ DO SERVISU
Detailní popis vozidla na příjmu, včetně požadovaných úprav, oprav, jeho stavu, stavu příslušenství a především požadovaných evidenčních a technických údajů
POTVRZENÍ PŘIJETÍ DO SERVISU II.
Obdobná sestava jako základní přijímací protokol ale s nákresem vozidla pro případné popsání stavu karoserie.
SERVISNÍ PRŮVODKA
Volitelný dokument pro technika, který servis provede. Ten může písemně zaznamenat provedené práce a použitý materiál, který následně administrativa zapíše do systému.
SERVISNÍ PROTOKOL
Obdobný doklad jako přijímací protokol ale s detailním rozpisem použitého materiálu a počtu hodin odvedené práce. Technik může zaznamenat průběh opravy, upozornit na nutné opravy a podobně.
V Pohodě lze tento doklad snadno přenést k vyúčtování do faktur, pokladny, prodejky nebo do výdejky.
Historie servisů vozidla
Na základě výběru vozidla pomocí SPZ nebo VIN kódu je možné vytisknout kompletní přehled všech provedených servisů a oprav za celou vedenou historii vozidla.
Uvedené řešení vychází z obecně poptávaných požadavků. V případě potřeby drobných individuálních úprav nás můžete kontaktovat k případné konzultaci.
Pro realizaci je nutné mít pořízenou licenci z řady POHODA E1, se skladovým hospodářstvím.
Jedná se o tyto licence v odkazech:
- POHODA E1 Jazz
- POHODA E1 Standard
- POHODA E1 Premium
- POHODA E1 Komplet
Výrobcem ekonomického programu POHODA je společnost Stormware
„Máte zájem o ukázku fungování programu v rámci online prezentace? Chcete vyzkoušet zařízení v praxi? Máte k řešením jakékoli dotazy? Využijte formulář nebo kontaktní údaje níže.“
jCR, Benešovská 432/3, 405 02 Děčín Nové město
IČ: 49115618, jsme plátci DPH
412 523 586, 777 661 160, 777 738 776
obchod@jcr-dc.cz
Pondělí - Pátek 8:00 - 16:00 hod.