AutoServis E1 je uživatelská nadstavba vytvořená pro licence verze POHODA E1, které obsahují skladovou evidenci a je určena k detailnější oborové evidenci servisních zakázek vozidel. Bonusem je přidaná agenda Autopůjčovna.
Vedení a správa klasického autoservisu sice není tolik odlišná od běžných evidenčních agend, ale v případě servisů a opravy aut existují určité další specifické požadavky, na které v této úpravě pamatujeme. Nepotřebujete dva nebo tři programy, pracujte pouze v jednom.
Možnost evidence rozsáhlé databáze vozidel vedených v servise. Jejich rychlé vyhledání pomocí jedinečné SPZ nebo VIN kódu. Možnost třídění dle provozovatele, typu, výrobce, roku výroby a podobně.
Velký počet předvolených uživatelských seznamů, které umožňují výběr informací a tím i rychlý zápis vozidla zařazovaného do evidence.
Plánovaní servisu dle budoucího data, nebo počtu kilometrů, možnost zaznamenat budoucí STK a dle tohoto údaje vozidla třídit a poslat tak například zákazníkovi výzvu k přípravě na provedení STK
Přenos vozidla do servisní agendy zapsáním SPZ nebo VIN kódů. Po uložení přenos všech zásadních dat do okna servisu a do tiskových sestav.
Zpětný přenos dat budoucích událostí do agendy Evidence vozidel
Zanesení konkrétních údajů při převzetí vozidla do servisní péče. Volitelně lze zadat i číslo pojistné události, které se následně může přenášet do účetních dokladů, číslo stálé objednávky,
Přepracované tiskové sestavy speciálně pro účely vedení autoservisu.
Využít lze i tisk kompletní historie servisu u vybraného vozidla. Oddělené vyúčtování práce a materiálu na jednom dokladu.
POTVRZENÍ PŘIJETÍ DO SERVISU
Detailní popis vozidla na příjmu, včetně požadovaných úprav, oprav, jeho stavu, stavu příslušenství a především požadovaných evidenčních a technických údajů
POTVRZENÍ PŘIJETÍ DO SERVISU II.
Obdobná sestava jako základní přijímací protokol ale s nákresem vozidla pro případné popsání stavu karoserie.
SERVISNÍ PRŮVODKA
Volitelný dokument pro technika, který servis provede. Ten může písemně zaznamenat provedené práce a použitý materiál, který následně administrativa zapíše do systému.
SERVISNÍ PROTOKOL
Obdobný doklad jako přijímací protokol ale s detailním rozpisem použitého materiálu a počtu hodin odvedené práce. Technik může zaznamenat průběh opravy, upozornit na nutné opravy a podobně.
V Pohodě lze tento doklad snadno přenést k vyúčtování do faktur, pokladny, prodejky nebo do výdejky.
HISTORIE SERVISŮ VOZIDLA
Na základě výběru vozidla pomocí SPZ nebo VIN kódu je možné vytisknout kompletní přehled všech provedených servisů a oprav za celou vedenou historii vozidla.
Přenos vozidla do servisní agendy výběrem vozidla v evidenci. Po uložení přenos všech zásadních dat do okna servisu a do tiskových sestav.
Definice ceny za den vypůjčení s limitem km, ceny na km na limit.
Zadání stavu km, stavu nádrže, doplňků a případného stavu vozidla při zapůjčení a návratu.
Možnost uložení pořízené fotodokumentace do složky Dokumenty.
Přepracované tiskové sestavy speciálně pro účely Autopůjčovny.
Volitelně možnost automatického vytvoření prodejky po uzavření zakázky.
Uvedené řešení vychází z obecně poptávaných požadavků. V případě potřeby drobných individuálních úprav nás můžete kontaktovat k případné konzultaci.
Pro realizaci je nutné mít pořízenou licenci z řady POHODA E1, se skladovým hospodářstvím.
Jedná se o tyto licence v odkazech:
- POHODA E1 Jazz
- POHODA E1 Standard
- POHODA E1 Premium
- POHODA E1 Komplet
Výrobcem ekonomického programu POHODA je společnost Stormware
Systém lze volitelně rozšířit dokoupením aplikace sReader, offline datový terminál, fungující na zařízeních s Android.
Více naleznete zde: sReader
Pomocí čárového kódu (tisk ze servisní agendy) lze načíst základní informace o vozidle, požadovaných úkonech a v případě čerpaní materiálu ze skladu, tento použitý materiál odeslat zpět do Pohody a konkrétní zakázky.
Systém také umožňuje načíst položky z přijaté objednávky pro přehled, který materiál má být na realizaci plánovitě použít.
Naskenované položky lze potom pomocí další nadstaveb porovná a vyhodnotit, zda byl rozpočtový plán splněn, nebo jaké jsou rozdíly.
„Máte zájem o ukázku fungování programu v rámci online prezentace? Chcete vyzkoušet zařízení v praxi? Máte k řešením jakékoli dotazy? Využijte formulář nebo kontaktní údaje níže.“
jCR, 2. polské armády 741/4, 405 02 Děčín Nové město
IČ: 49115618, jsme plátci DPH
777 738 775, 777 661 160
obchod@jcr-dc.cz
Pondělí - Pátek 8:00 - 16:00 hod.