Uživatelská úprava programu Pohoda E1 je určena pro dopravce nebo spediční firmy, které chtějí základním a jednoduchým způsobem evidovat přepravní požadavky v rámci jednoho uzavřeného programu metodou - objednávka - evidence přepravy - fakturace.
Řešení je doplněné o další podpůrné agendy a uživatelské seznamy a řadu oborově upravených tiskových sestav.
Zápis místa je možné i výběrem z adresáře, pokud je místo využíváno častěji.
Řešení obsahuje vlastní agendy pro evidenci využívaných přepravních vozidel a evidenci referentů. Pro zápis míst proclení využívá adresář Pohody.
Přijaté objednávky od odběratele, stejně jako vydané objednávky směrem k dopravci se přenáší přetažením přes číslo daného dokladu.
Přepravce je povinen mít vždy pojištění nákladu a to na určitý limit. Datum platnosti se eviduje v adresáři a při přenosu do spedičního listu je jeho platnost hlídána.
Na základě objednávky přepravy je vystavena přijatá objednávka se základním zápisem odběratele, data pořízení, formy úhrady a dohodnuté ceny. Některé údaje mohou být u pravidelného odběratele definovány již v adresáři. (použití cizí měny, DPH, předkontace apod.).
Díky propojení údajů lze vytisknout potvrzení o přijetí objednávky přepravy se všemi svázanými údaji.
Oproti běžné objednávce dojde k doplnění údajů jako způsoby jištění nákladu, druh a kód nákladu, zda bude přeprava realizována jako zasílatel, nebo dopravce. K doplnění údajů ohledně míst nakládky a vykládky je potřeba postoupit do uživatelské agendy spediční list.
Po dokončení přepravy je možné z objednávky vystavit fakturu, kde se zobrazí opět všechny uvedené informace o uskutečněné přepravě.
Mezinárodní nákladní list - tisk z agendy Spedice. Jazyková varianta Čeština/Angličtina a Čeština/Němčina
Mezinárodní nákladní list - tisk z agendy Spedice. Jazyková varianta Čeština/Angličtina a Čeština/Němčina
Mezinárodní nákladní list - tisk z agendy Spedice. Jazyková varianta Čeština/Angličtina a Čeština/Němčina
Přenesením údajů z přijaté objednávky dojde k provázaní údajů, na základě kterých lze případně sledovat ziskovost jednotlivých zakázek. Některé doplněné údaje dopravce mohou být definovány již v adresáři. (Použití cizí měny, typ DPH předkontace, platnost pojištění apod.).
Díky propojení údajů z agendy Spediční list lze vytisknout potvrzení o přijetí objednávky přepravy se všemi propojenými údaji a v případě potřeby přiložit vlastní smluvní dokumenty.
Příkaz k přepravě lze tisknout v českém, anglickém i německé jazyce
Tisková sestava "Faktura vydaná" vychází ze základního vzoru Pohody ale lze ji spojit dodacím listem Spedice, který obsahuje rekapitulaci nakládek a vykládek
Doklad se tiskne z agendy Vydané faktury.
Vzhledem k vystavení faktury přenosem z přijaté objednávky a vazbě na adresář se na pozadí přenáší základní požadované a kontrolní informace pro tisk tohoto dokladu.
Sestavu je možné vytisknout nebo odeslat v Kč či cizí měně. Pro cizí měnu je také vytvořena německá a anglická verze.
Tisková sestava "Zisk ze zakázek přepravy" vypočítává zisk v Kč z částek bez DPH mezi přijatou a vydanou objednávku po přepočtu z cizí měny dle platného kurzu.
Doklad se tiskne z agendy přijaté objednávky.
Pro fungování výpočtu je nutno používat položkový zápis s vazbou na sklad a vystavení karty jako "Služba".
Tento zápis je možné provést položkově nejen jako Doprava, ale je možné také vystavit parkovné, čekací doba - prostoje a podobně dle individuálně vytvořených karet.
Uvedené řešení vychází z obecně poptávaných požadavků. V případě potřeby drobných individuálních úprav nás můžete kontaktovat k případné konzultaci.
Pro realizaci je nutné mít pořízenou licenci z řady POHODA E1, která obsahuje skladové hospodářství.
Jedná se o tyto licence v odkazech:
- POHODA E1 Jazz
- POHODA E1 Standard
- POHODA E1 Premium
- POHODA E1 Komplet
Výrobcem ekonomického programu POHODA je společnost Stormware
„Máte zájem o ukázku fungování programu v rámci online prezentace? Chcete vyzkoušet zařízení v praxi? Máte k řešením jakékoli dotazy? Využijte formulář nebo kontaktní údaje níže.“
jCR, Benešovská 432/3, 405 02 Děčín Nové město
IČ: 49115618, jsme plátci DPH
412 523 586, 777 661 160, 777 738 775, 777 738 776,
obchod@jcr-dc.cz
Pondělí - Pátek 8:00 - 16:00 hod.